برگزاری ۶ دوره آموزشی طرح «پازک» ویژه همسران افراد دارای اعتیاد در محلات حاشیه ای قم

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، اداره اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بازتوانی اعتیاد بهزیستی استان قم از برگزاری ۶ دوره آموزشی طرح «پازک» در ۵ محله حاشیه ای شهر قم با همکاری «مؤسسه مهاجر مسیر آرامش» خبر داد.

این دوره‌ها در قالب ۳۶ جلسه آموزشی و با حضور ۱۴۰ نفر از بانوان دارای همسر مبتلا به اعتیاد برگزار شد و با هدف توانمندسازی خانواده‌های درگیر اعتیاد، ارتقای آگاهی و پیشگیری از گرایش اعضای خانواده به مصرف مواد اجرا گردید. طرح «پازک» یکی از برنامه‌های تخصصی سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که با رویکرد توانمندسازی خانواده، ارتقای مهارت‌های مقابله‌ای و کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد، در محلات هدف استان قم در حال اجرا است.

کد خبر 190132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد